Torsdag

Hej på er! Idag är det torsdag, och snart är denna dag slut! Just nu har vi elevens val, och då jag har valt området blogg och redan är färdig med dagens uppgift så passar jag på att uppdatera er lite! Imorn är det fredag vilket betyder sista dagen innan helg, riktigt skönt!
 
På lördag har jag stalltjänst så då blir det ut till stallet tidigt och hem sent, men det har jag inget emot! Det är också, som jag redan berättat om jag inte minns helt fel, en liten kurs/föreläsning på lördag om att jobba hästen från marken så den ska jag och Poppan vara med på. Idag ska jag nog longera lite och sedan rida eller tömköra, jag har inte riktigt bestämt mig än. Det beror lite på hur Poppan är, för hon har varit väldigt stel nu när kylan kommit... Så det beror på helt enkelt!
 
Jag har bestämt mig för att jag verkligen, absolut inte får glömma att ta med kameran till stallet i helgen, nu när snön har kommit måste jag passa på att få till lite snöbilder innan det blir grått och lerigt ute igen! Bara för att jag tänker på snöbilder just nu får ni en bild från förra årets julaftonsritt då det faktiskt var snö ute, till skillnad från den här julen haha. 
 
 

Kommentarer
Vanny! säger:

jag dööör så söööt häst!
sv: jadåå, det har väl varit en bra start!

Kram

2014-01-16 | 15:43:21
Bloggadress: http://mevanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback