Evelina

Hej! Jag som skriver här på bloggen heter Evelina, och är en glad tjej på fjorton år. Jag älskar att skratta och att få andra att skratta. Förutom att jag är alldeles hästtokig då, så gillar jag även att fotografera, och göra lite headers då och då. Jag fotar med min Nikon d3000 som jag har två objektiv till, det ena är kitobjektivet som följde med, och det andra är ett 50mm objektiv som är perfekt till portättfotografering, men inte fullt så lätt att fota rörelse som galopp i, alltså åker det bara på när vi ska fota mer "finbilder" som jag så fint kallar det, och inga in action-ridbilder direkt. Jag redigerar mina bilder och gör designer i gimp, som fungerar alldeles utmärkt när man lärt sig hantera det. 

Jag började att rida på ridskola när jag var 6 år, och sedan dess har jag inte kunnat hålla mig borta från hästarna längre stund. Innan Poppan har jag gått på både TFRK och shettisridskolan på ängkullen, där Poppan nu står, haft foderhästar/medryttarhästar och även en sommarhäst för några år sedan. Aldrig trodde jag väl att lilla jag skulle få en alldeles egen ponny att som min bästa vän, när jag började på ridskolan för ca 8 år sedan. Men se idag, nu har jag Poppan som dessutom står i världens bästa stall med världens goaste stallägare och stallkompisar!
 
Om ni undrar något mer om mig är det bara att fråga på, jag svarar så gott jag kan! :)
 
 
 

Kommentarer
Evelina säger:

Hej, du har väll haft Mindy på halvfoder eller typ att du skötte henne eller nått?
Var hon pigg eller trög då?
Vem skötte henne innan hon såldes? I
Ifall du undrar varför jag frågar så har jag henne på halvfoder nu och vi kanske ska köpa henne ;)

Svar: Förlåt för sent svar, bloggen har legat på is ett tag så det har inte blivit att jag kollat alla nya kommentarer... Iallafall, om du ser det här så ja jag har haft Mindy som foder/sköthäst, skickar iväg ett mejl till dig med svar på dina frågor så snart som möjligt! :)
Evelina

2013-12-17 | 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback