Onsdag

Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering dem senaste dagarna, har varit riktigt trött och inte riktigt hunnit med bloggen...
 
Iallafall hade jag dressyrträning i måndags, det gick ganska bra för det mesta, hon krångla en del i galoppen dock.Igår så longerade jag henne en kortis, jag kom ut till stallet lite sent så jag fick skynda mig med Poppan för att hinna ner till ridhuset så att jag hade hyfsat gott med tid på mig innan nästa lektion kom dit. Poppan var lite seg men hon skötte sig bra. Det är verkligen skillnad på longeringen nu mot när hon kom, då rusa hon bara runt mig och jag visste inte vad jag skulle göra haha. Men nu har hon börjat lära sig att lyssna på röstkommandon och vart jag är placerad väldigt bra, så jag är jättenöjd med hur hon har varit det sista i longeringen!
 
Idag tror jag att först longerar lite och sedan rider eller kanske tömkör, jag får se när jag kommer ut. Det beror lite på hur många det är i ridhuset också, är det allt för många så får jag inte plats att longera, det funkar ju varken för mig eller dem andra. :) 
 
Idag är det onsdag och halva skolveckan är snart gjord. Just nu har jag svenska, men jag är färdig med både veckans sidor i min bok och frågorna till, så precis som förra gången får vi göra sådant som kan relateras till svenska. Det är faktiskt rätt skönt att få skoltid till bloggen, dessutom har jag elevens val (har som sagt valt ämnet blogg) på torsdag så då kanske jag får lite mer tid att uppdatera er och tidsinställa några inlägg så att ni har något att läsa även när jag inte riktigt har tid för liveuppdatering. 
 
I helgen hoppas jag att har tid att fixa en ny header, har nämligen redan en idé i huvudet men måste bara få tid att sätta mig och jobba fram den i gimp. Jag hade också tänkt göra en ny kategori att skriva grafik- och bloggdesigntips i på den här bloggen, det är som sagt fortfarande en del som frågar om det på min gamla blogg så jag tänker att det är lika bra att flytta över den hit, eller vad tror ni?
 
 
 Ovisad bild från helgen...
 

Kommentarer
Vanny! säger:

sjuuukt fin bild! Vad fotar du med?
sv: ååh, tack såå jätte mkt!
Vad gör duu?

2014-01-22 | 17:41:29
Bloggadress: http://mevanny.blogg.se/
Vanny! säger:

sv: ååh, okejj :)
just nu sitter jag framför datorn och pluggar (får inte speciellt mycket plugg gjort dock, haha) men snart ska jag soova! så nattii nattiiii

2014-01-22 | 22:33:22
Bloggadress: http://mevanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback