Onsdag

Hej på er! Nu är det mycket snö ute kan man gott säga. Just nu har jag en halvtimmas rast innan min bildlektion börjar så jag passar på att uppdatera bloggen lite. Igår red jag dressyr i ridhuset, Poppan var både seg och ganska stel, så det tog ungefär hela passet innan det släppte men då blev hon riktigt fin iallafall. Jobbade ganska mycket med att bara få henne att slappna av och komma ner i lägre form, och även ganska mycket galopp och en del vägar i traven på slutet. Båda Poppan och jag var trötta efteråt, så i det stora hela var det ett rätt bra pass även om det tog ett tag innan det gick bra. :)
 
Nu ska jag som sagt snart ha bild, och efter det är det lunch. Jag slutar vid 20 i tre idag så jag hoppas på att komma ut till stallet ganska tidigt idag. Eftersom ridskolan tolkar denna veckan så är ridhuset ledigt från lektioner hela tiden, så om det jag kommer så pass tidigt att jag hinner rida innan alla kommer och ska rida samtidigt i ridhuset så kanske jag plockar fram lite bommar. Det står ju trots allt markarbete på schemat.
 
Förresten, jag har fått en del kommentarer på min inlägg med tips om bloggdesign på min gamla blogg om folk som undrar saker, så jag undrar nu om ni tycker att det är något jag ska fortsätta med på den här bloggen? Om det finns intresse för det är det absolut något jag kan göra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback