Ny header & sommarbilder

Hej! Som ni ser har bloggen fått ett nytt, fräscht utseende. Jag lät Poppan vila igår, så jag hade ganska mycket tid efter stallet, så då passade jag på att fixa en ny header. Jag hoppas att den ser okej ut för er, jag gjorde den på min vanliga dator hemma och där ser den ut som den ska, men på våra skoldatorer har allting en tendens att bli lite utfrätt och vääääldigt ljust så jag hoppas att det ser bra ut för er! Om inte får ni jättegärna skriva en liten kommentar så att jag kan försöka fixa det om det ser allt för tokigt ut för er också...
 
Idag har jag tänkt skynda mig lite i stallet, jag ska nog longera och kanske tömköra Poppan lite (alltså gårdagens planer fast idag i stället då hon ju som sagt vilade igår), för jag ska försöka hinna baka lite silviakaka att ta med till hemkunskapen imorgon hehe. Vi har typ kakbuffé varje lektion haha, men det är ju gott att få lite sött att äta när vi bara har teori just nu. :) 
 
I helgen ska vi förmodligen ha ungdomsmöte, det ska bli supermysigt, speciellt då det var ett tag sen! Jag har verkligen världens bästa och goaste stallkompisar, och även om åldern skiljer en del så är vi ett jättegott gäng som har kul tillsammans!
 
Kameran får hänga med till stallet denna helgen med, och jag hoppas innerligt att det snöar lite då jag vill ha lite härliga snöbilder, när jag fått till det får det gärna sluta snöa på en gång i och för sig... Jag har faktiskt inga riktigt vintriga bilder, förmodligen mest för att jag tycker det är mycket roligare att fota på sommaren. Ljuset är bättre, allting är grönt och man slipper ju dessutom kånka runt på både kameran och alla tjocka kläder haha. Bara för att jag längtar så till sommaren får ni lite bilder från sommaren 2013!

 
 
 
Liseberg med ungdomsgruppen... ^^
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hannah säger:

Jätte fin header! Ge mig sommar!!!!!
Bra Bilder! :)

2014-01-23 | 16:22:42
Bloggadress: http://voratlivsomryttare.blogg.se
Hannah säger:

Jätte fin header! Ge mig sommar!!!!!
Bra Bilder! :)

2014-01-23 | 16:22:42
Bloggadress: http://voratlivsomryttare.blogg.se
Ida säger:

Headern var jättefin!
Du har en super fin blogg med jättefina bilder:)
Din ponny är också jättesöt!

2014-01-23 | 17:43:23
Bloggadress: http://ponnytider.horseworld.se
Vanny! säger:

sv: ja vetkligen!
idag har jag arit i skolan o nu är jag hos mormor!
Vad händer i helgen då?

2014-01-24 | 20:15:06
Bloggadress: http://mevanny.blogg.se/
Almina säger:

älskar din nya header! verkligen jätte fin, saknar dig här i skolan! <3

Svar: Tack sötis!!! <3 En aning sent svar hehe... Krya på dig almina!
Evelina

2014-01-30 | 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback