Musiktips

Dags för lite musiktips tycker jag! Tror att en del kanske kommer ihåg och även gillar/gillade låten Little Talks som var populär för ett tag sedan? Tyvärr spelade dem sönder den på radion, vilket alltid händer och är väldigt synd när det för en gångs skull spelar bra musik på radiokanalerna... Iallafall, Of Monsters And Men är det som gjort den, och dem har gjort mer bra musik! Mina favoriter från deras senaste (?) skiva My Head Is An Animal är Mountain Sound och Dirty Paws, så jag tänkte dela med mig av dem till er!
 
Gick tyvärr inte att bädda in någon av dem men Mountain Sound hittar du HÄR och Dirty Paws HÄR!
 
 
 

Kommentarer
Vanny! säger:

sv: Ahaa, okejj! Jaaa, det är min deöm också, fast på min lista ligger också Italien! Så jag tycker inte alls att det är konstigt att drömma om!
Tack så mycket :)
Har du planerat någon resa / några resor inför 2014 då?

Kraam

2014-01-14 | 22:18:58
Bloggadress: http://mevanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback