Fredag & Hööks

Hej! Nu är det äntligen fredag, och om några timmar slutar jag skolan och är färdig med denna veckans arbete! Just nu har jag svenska, och eftersom jag redan läst de sidor jag får i min bok, väldigt bra bok som heter Förföljaren förresten, så passar jag nu på att blogg lite då vi har fritt val av arbete bara det rör svenska. :)
 
Idag ska jag åka till Hööks och shoppa, det var ett tag sen så jag känner att jag behöver inhandla lite nya, egentligen ganska onödiga, grejer för mina julklappspengar, haha! Jag ska nog kolla på något schabrak, eller kanske benskydd, hittade ett set med både bak- och framskydd i brunt som var för halva priset, så om dem fortfarande har kvar det ska jag nog kika lite på det. Sen skulle ju aldrig en ny grimma sitta helt fel heller, hehe. JAg får uppdatera er om vad jag fick med mig hem ikväll eller imorn helt enkelt! Kameran ska ju med ut till stallet imorgon också, och jag provar förmodligen grejerna då så ni kanske får lite bilder på hur de ser ut i verkligheten. :)
 
Förmodligen kommer jag alltså ut till stallet ganska sent idag, men jag har ändå tänkt hinna rida då hon vilade igår. Jag skulle egentligen ha tolkat med Alva igår, men vi tar nog det i helgen i stället, så igår var jag bara ute i stallet och fixade Poppans grejer och pratade lite med alla goa stallkompisar. 
 
 
När mamma var så snäll och gjorde pannkakor igår, så kunde jag inte låta bli min för en gångs skull nyladdade kamera och knäppte lite bilder... :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback