Vart sjuk med mer

Hej på er! Förlåt för att jag har varit lite borta härifrån ett tag, har inte alls mått bra men nu är det bättre så jag är tillbaka igen! Idag är första dagen jag har orkat mig till skolan, är inte helt kry än men jag mår som sagt bättre iallafall. Det är rätt skönt att vara tillbaka ändå, det blir så långtråkigt när man i princip inte kan göra någonting, och så blir man allt lite sällskapssjuk när man gått hemma hela tiden också hehe. :) Jag har iallafall roat mig med att kolla på film, en hel del film, för det mesta disneyfilmer (♥). Har bland annat sett Brave, vilket verkligen var på tiden, inte jättebra i början men rörande slut! Merida påminner lite om Katniss i Hunger Games faktiskt, med sin pilbåge och allt, och sedan hittar ju hennes mamma nattskattebär i skogen också vilket fick mig att relatera ännu mer till Hunger Games haha. Sedan har jag även sett den nyaste Disneyfilmen, Frozen, säkert ca 4 gånger redan! Verkligen jättebra! Påminner en del om Trassel faktiskt... Det är kul att den utspelar sig i Norge också, så alla har typ norska namn och så rider dem omkring på fjordingar :)) Nog om bra filmer.
 
Dagens planer för Poppan idag är lite dressyr, vi får se hur hårt jag kör beronde på hur stel hon känns... Nu har snön börjat försvinna och är inte alls lika fin längre, och jag har inte hunnit få till några snöiga hästbilder än, typiskt... Jaja, nu längtar jag bara till våren ändå, har aldrig varit mycket för vintern även om det är lite mysigt när första snön kommer!
 
Tyvärr inga nya bilder alltså, me ni får en bild från min och Lovisas "proddsmodellfotografering" (se ironin) som får stå för att lysa upp vintermörkret idag med ett skratt!
 
 
 
 

Kommentarer
sonny säger:

Delta i min bloggtävling sponsrad av caseapp http://sonnya.blogg.se/2014/february/bloggtavling.html#comment

2014-02-10 | 19:57:18
Bloggadress: http://sonnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback